کلاس نیمه فشرده آموزش پادفک زبان روسی از پایه در ۵ تا۶ ماه

مدرسه پادفک زبان روسی ایران، بر اساس نیاز سنجی های انجام شده در بین متقاضیان یادگیری زبان روسی، دوره ی ۶ ماهه آموزش زبان روسی جهت آمادگی آزمون پادفک روسی را تدوین و برگزار می نماید.

لازم به ذکر است برای اولین بار و بر اساس تجارب کسب شده در خصوص آموزش زبان روسی، دوره نیمه فشرده آموزش زبان روسی از پایه تا آمادگی آزمون پادفک و آزمون A2 زبان روسی انحصارا زیر نظر مدرسه زبان روسی در مرکز آموزش تخصصی زبان روسی ایران روس از سال ۱۳۹۲ برگزار می گردد و مجموعه های مذکور اولین مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در ایران می باشد.
دوره ی فشرده ۵ تا ۶ ماهه آموزش زبان روسی از پایه تا پادفک – تا سطح A2 (130 ساعت آموزشی – ۶۵ جلسه) 

این دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و پس از پایان بخش آموزش زبان روسی عمومی (جنرال) می توانید در کلاس های دروس تخصصی به زبان روسی شرکت نمایید.
کل شهریه دوره فشرده بخش آموزش زبان روسی: بین ۳/۵۰۰/۰۰۰ تا  ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان   (قیمت تابستان ۱۴۰۱)

مدرسه پادفک زبان روسی ایران مفتخر است اعلام نماید که کلیه دوره های در حال اجرا، توسط تیم علمی و مدرسان مجرب این مرکز تدوین و برنامه ریزی گردیده است و به عنوان اولین مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در خدمت زبان آموزان عزیز می باشد و همواره آماده ی تدوین دوره های درخواستی زبان آموزان، شرکت ها و ادارات و مراکز آموزشی و پژوهشی بر اساس استانداردهای آموزش زبان روسی دانشگاه ها و مراکز آموزشی روسیه و نیز آزمون های سفارت روسیه ، وزارت بهداشت و دانشگاه ها می باشد. 

در دوره های دروس تخصصی تدریس اصطلاحات دروس زیست، شیمی و آناتومی به زبان روسی مطابق منابع اصلی دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت شامل: دانشگاه رودن (دوستی ملل)، دانشگاه کازان، دانشگاه سچینوا(سچینف)، دانشگاه سماشکو، دانشگاه پاوولوف، دانشگاه ملی سنت پترزبورگ، دانشگاه دولتی مسکو (МГУ)و . . . می باشد که توسط شما زبان آموزان محترم اعلام می شود.

منابع بخش زبان عمومی از پایه تا سطح A2 در مرکز تخصصی آمادگی پادفک بر اساس جدیدترین منابع آموزش زبان روسی در روسیه می باشد و شامل کتاب های: روسکی سیزون русский сезон ، روسکی سوونیر РУССКИЙ СУВЕНИР ، پیرویه شاگی первые шаги و . . . می باشد و در برخی دوره ها به درخواست دانش پژوهان و با هدف همسان سازی منبع با دانشگاه ایشان از منابع قدیمی تر مانند راه روسیه ، ژیلی بیلی ، پرکتیچسکی کورس ، روسکی ییزیک ماسکوفکین و . . . نیز استفاده می شود.