کلاس های آنلاین زبان روسی در ایران

در نمایندگی رسمی دانشگاه پوشکین و گرتسن روسیه

آموزش آنلاین زبان روسی: ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۶ – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵

از طریق پلتفرم تخصصی آموزش آنلاین دارای امکانات لازم کلاسی، توسط اساتید برتر مدرسه پادفک زبان روسی ایران

پادفک آنلاین – آموزش آنلاین زبان روسی – آموزش غیر حضوری زبان روسی –  آموزش آنلاین پادفک روسیه  

جهت رفاه حال دوستداران و علاقمندان فراگیری زبان روسی و با توجه به بعد مسافت عزیزان ساکن در تمامی شهرهای کشور و یا خارج از کشور که امکان حضور در کلاس های حضوری این مرکز برایشان میسر نمی باشد و به درخواست جمعی از عزیران، مدرسه پادفک زبان روسی ایران با همکاری مرکز آموزش زبان روسی ایران روس اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین زبان روسی و کلاس های مجازی آموزش زبان روسی با کیفیت مناسب و با تدریس اساتید مورد تایید این مرکز نموده است.(تمامی اساتید هیات علمی مدرسه زبان روسی ایران و مدرسه زبان روسی تهران می باشند)
بدیهی است امکان برگزاری کلیه ی دوره های آموزش زبان روسی اعم از دوره آمادگی پادفک زبان روسی، مکالمه زبان روسی، تقویتی دروس، کلاس های ترمیک و غیره که به صورت حضوری در این مرکز در حال اجرا می باشد  از این پس به صورت آنلاین و مجازی نیز  میسر خواهد بود و زبان آموزان محترم می توانند تمام دوره یا بخشی از کلاس آموزش زبان روسی یا دوره آمادگی پادفک زبان روسی خود را به صورت آنلاین بگذرانند و کلاس های آنلاین زبان روسی از نظر کیفیت، محتوا، منابع و شیوه آموزشی مانند دوره های حضوری بوده و مدرسان دوره های تربیت مدرس و آموزش زبان روسی به شیوه آنلاین را گذرانده اند.

جلسات آموزش آنلاین زبان روسی از طریق پلتفرم آموزشی مرکز دارای امکانات کامل صوتی و تصویری و تخته سیاه و استفاده از پاورپوینت و . . .  با زیرساخت بومی و مناسب برای شرایط مختلف سرعت اینترنت بوده و کلاس های آنلاین مانند کلاس های حضوری به صورت خصوصی یا گروهی  تشکیل می شوند.

با ثبت نام در دوره های کوتاه مدت آموزش زبان روسی دانشگاه های معتبر روسیه می توانید مستقیما در کلاس های حضوری (در شهر مسکو و سنت پترزبورگ روسیه) و یا کلاس های آنلاین دانشگاه شرکت نمایید. 

شهریه هر دوره آموزشی:

جهت رفاه متقاضیان محترم شهریه آموزش زبان روسی در دوره های آنلاین با تخفیف نسبت به دوره های حضوری  می باشد 

قابل ذکر است در برنامه آموزش آنلاین زبان روسی تمام دوره های فشرده، نیمه فشرده و ترمیک زبان روسی برگزار می شود.

به کلیه زبان آموزان پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ، گواهینامه پایان دوره معتبر اعطا می گردد.

پس از شرکت در آزمون های رسمی سطح بندی (ТРКИ) و یا (TORFL (Test of Russian as a foreign Language موسسه پوشکین روسیه که در دفتر نمایندگی رسمی ایران (مرکز ایران روس) برگزار می شود نیز موفق به دریافت گواهینامه بین المللی بدون تاریخ انقضا می شوید.

لازم به ذکر است که هر ساعت آموزشی زبان روسی  ۴۵ دقیقه تدریس می باشد.

کلاس های حضوری آموزش زبان روسی در تهران و کرج طبق روال خود در حال برگزاری می باشند.

آموزش زبان روسی آنلاین / آموزش آنلاین پادفک زبان روسی / دوره مجازی پادفک روسی

تلفن مشاوره:  ۶۶۵۳۳۰۱۰(۰۲۱) – ۶۶۵۳۷۲۹۶(۰۲۱) – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۶ – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵