دوره فشرده آموزش زبان روسی، دوره فشرده پادفک روسی

آموزش فشرده زبان روسی از پایه تا آمادگی پادفک در ۲/۵ تا ۳ ماه

دوره های فشرده ی زبان روسی از پایه تا آمادگی پادفک روسی برای اولین بار و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته توسط مدرسه پادفک روسی ایران در خصوص آموزش زبان روسی جهت متقاضیان تحصیل یا مهاجرت به روسیه یا کشورهای روس زبان در نظر گرفته شده است. دوره ی فشرده ی آموزش زبان روسی از پایه تا پادفک انحصارا زیر نظر مدرسه زبان روسی  و با مشارکت مرکز آموزش تخصصی زبان روسی ایران روس با همکاری مدرسان مجرب برگزار می گردد و این مرکز اولین و برترین مرکز برگزاری دوره های فشرده زبان روسی می باشد که با استفاده از متد نوین و منابع جدید و مفید آموزش زبان روسی بهره وری دوره ها را به بالاترین سطح ممکن رسانده است.
دوره های فشرده ی ۲ و ۳ ماهه آموزش زبان روسی از پایه تا پادفک در ۱۲۰ تا ۱۵۰ ساعت آموزشی معادل ۶۰ تا ۷۵ جلسه توسط مدرسان مجرب ایرانی و نیتیو روس به صورت حضوری و آنلاین اجرا می گردد. و همچنین امکان ثبت نام و گذراندن بخشی از دوره در دانشگاه های روسیه به صورت حضوری و آنلاین با شهریه مناسب وجود دارد.

مدرسه پادفک زبان روسی ایران دارای نمایندگی رسمی آموزش و آزمون و همچنین ثبت نام و جذب دوره های پادفک روسیه از دانشگاه های معتبر روسیه مانند پوشکین و گرتسن می باشد و به این پشتوانه در کنار شما است.

دوره های آنلاین آموزش زبان روسی در مرکز آموزش پادفک روسی توسط مدرسان مجرب و آموزش دیده جهت دوره های آنلاین و در پلتفرم بومی دارای تمام امکانات کلاسی مانند صوت و تصویر و تخته سیاه و امکانات پخش فیلم و پاورپوینت و . . . برگزار می شود.

(پیشنهاد مدرسه پادفک روسی ایران شرکت در کلاس های استاندارد نیمه گروهی جهت آموزش می باشد)

 

زبان روسی تهران

تعداد جلسات دوره فشرده زبان روسی و برنامه ی آموزشی:

دوره فشرده زبان روسی از پایه تا آمادگی پادفک روسی در ۱۰ تا ۱۲ هفته برگزار می گردد (هر هفته ۶ جلسه آموزشی در ۳ روز – ۷۰ جلسه)

جلسات بحث آزاد زبان روسی و مکالمات ضروری زبان روسی نیز در برنامه ی آموزشی و ساعات آموزش در نظر گرفته شده است.
منابع آموزشی دوره ی آمادگی آزمون پادفک (PODFAC) عبارتند از :
کتاب های روسکی سیزون، روسکی سوونیر، راه روسیه، میر ، یا لوبلو روسکی ییزیک ، دوره کاربردی آموزش “زبان روسی” (پادفک – PODFAC) و . . . همگی به عنوان منابع معتبر و مناسب آزمون پادفک روسیه و دوره های آمادگی پادفک روسی می باشند و مدرسه پادفک نیز از جدیدترین آن ها در دوره ها استفاده می نماید.

در کنار کتاب های اصلی و منابع آزمون پادفک بر اساس نیاز کلاس ها از منابع زیر نیز استفاده می شود:

جزوه ی اختصاصی آموزش زبان روسی مدرسه پادفک ایران روسیه
کتاب رسم الخط  زبان روسی (حروف نوشتاری زبان روسی) Russian
مجموعه کتاب های مکالمه به روسی بر اساس متد آموزشی روسیه، اروپا و آمریکا مانند سلوشایته، گاواریت پاروسکی، گاواریت پراویلنا و . . .
کتاب تمرینات زبان روسی نوشته خاورونینا
فرهنگ لغت و آموزش شیوه استفاده از آن
دیگر منابع که با نظر مدرس دوره پیشنهاد می گردد
اساتید مجرب – سیستم آموزشی مورد تائید مدرسه زبان روسی و مطابق آموزش سفارت روسیه در کشور های مختلف و روسیه

 

جهت مشاوره و ثبت نام در هر یک از دوره های آموزش زبان روسی با شماره های زیر تماس گرفته و یا از طریق واتس اپ پیام دهید، تمام مراحل ثبت نام به صورت حضوری در مرکز آموزش نیز امکان پذیر می باشد.

تلفن مشاوره:  ۶۶۵۳۳۰۱۰ – ۶۶۵۳۷۲۹۶ – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۶